Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Maria Blicker - 27 februari 2011 13:01

Hejsan!Idag är det rätt lungt i huset,för Lennart

kör och Simon är i väg hos en kompis,så nu är det

bara jag och Marcus här,och jag sitter framför bloggen.  


Idag har vi rätt gråmulet väder här,och absolut ingen sol.

Den hade inte gjort ngt.Kollade temperaturen för en stund

sedan,då låg den på+0,1.När jag tittade alldeles nu så visar

det:+0,3 grader så inte så stor skillnad. Över till nästa rad:


Melodifestivalen var ju igår igen,jag tyckte bäst om Linda

Bengtzings låt.Love Generations låt var inte så dum den heller.

Dom gick ju till 2:a Chansen.Gillar låtar som det är lite fart i.


Nu över till mina Historier igen.Här kommer några:

En stockholmare besöker en affär på västkusten för att

köpa räkor:

-Har ni reker?

-Vadå reker?Det har vi inte

-Men,du vet reker som man eter...

-Maneter?!?det har vi verkligen inte  


En till i farten:

Det var två ter som gick över gatan

men så blev den ena överkörd,och då

sade den andra,

-Kom nu termos så går vi  


Nä! Nu blir att logga ut alldeles strax,blir att gå och få lite

i magen,både jag och Marcus börjar bli hungriga,men som jag

brukar avsluta så ja ni vet redan vad det blir...Just det!stämmer

bra Dagens Ordspråk blir det.Det kommer här:

*Livet är som internet...lika svårgripbart,oförutseende

och så otroligt uppslukande.Enda skillnaden är att mitt

liv slutar en dag*


Nu passar jag som vanligt på att önska allihop en fortsatt

bra Söndag,Ha det så jätte bra,ha det bra...Maria B.  




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards