Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Maria Blicker - 10 februari 2011 09:19

Hej igen! Eller man kanske rent av skall säga God-

förmiddag när klockan  är 10:30.Visserligen har

jag varit uppe ett tag redan,skickade iväg simon till

skolan,så nu är han iväg.Marcus dyker upp i efter-

middag igen.


Nu har det snöat igen,var ju vitt ute nu på backen igen,

ser även att det är lite snö i luften som kommer.Jag säger

bara ett ord,och det är VÅR,det vill jag ha nu.Dags för dagens

Temperatur också som visade +1,1 grad när jag tittade nu.


Lägger ut en liten text igen:

Det finns mycket i livet som inte kan förstås,

men livets huvudsakliga mål är:att tänka rätt,

handla rätt och leva rätt.Klokt sagt av Mahatma Gandhi.


Tycker det är lite fint ute nu,fastän att det har snöat,

nu kommer det mer snö när jag tittar ut nu.Skall snart

ge mig ut och hämta mindre pinnar och få lite fart på

kaminen igen(lite kallt än,men skall snart bli ändring på det)


Nä!blir att fortsätta vidare,tänkte faktiskt var lite redig idag och

ge mig på att baka vaniljbullar(inte rutor,detta är med vaniljkräm

i mitten.Jätte goda.)Innan jag slutar tänkte jag lägga ut


Dagens Ordspråk: I framgång känner alla vänner oss,

i motgång lär vi känna dom.


Ha nu en jätte bra Torsdag allihop,ha det bra...Maria B   




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards