Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Maria Blicker - 20 februari 2011 11:46

Hejsan! Nu har jag inte skrivit på några dagar,skulle egentligen

tagit lite paus från bloggandet,men kom på andra tankar och bloggar

vidare igen...Det var väl bra?


I morse när jag kom upp så hade vi-15 grader här(Burr vad kallt!)men åndå

uppehåll i alla fall.Just nu har vi en temperatur på +8,3 grader,och en sol som

lyser från himmlen,blir till att gå en runda med Figo och simon lite senare sedan

så man får sig lite frisk luft.  Nu till nästa rad:


Nu är det rätt lungt i huset,bara jag och simon+figo inne.

Har Marcus på Kortids,Lennart jobbar,så snart dags att

börja med lite middag,så man får ngt i magen.


Får se sedan vad resten utav dagen blir? Blir väl antagligen det

vanliga:Ta hand om tvätten,vara med simon lite,kanske ger mig

på och bakar lite bullar igen,den andra omgången är nämligen slut.


Det säger ju bara swisch innan dom är slut(dom är ju så goda vanlij-

bullarna lite svårt att låta bli dom) Tittade förresten på Melodifestivalen

igår igen,tyckte helt klart att Eric Saades låt "popular" var bäst,bra att den

gick vidare(kännde det på mig)


Nä alllihop! Nu måste jag nog tyvärr avbryta skrivandet innan det sticker iväg

ännu längre,men jag passar självklart på att önska er en fortsatt bra Söndag.

Ha det så jätte bra,ha det bra...Maria B.  


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards