Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Maria Blicker - 6 februari 2011 18:23

Hejsan! Idag blir det lite sent skrivet,har nästan gått

i ett idag+att jag har varit i väg i kyrkan och sjungt idag.

Det är ju Kyndelsmässodagen=Lilla Jul.Vi sjöng 3 st låtar.

Gick bra=Kul,så därför först nu som jag fick lite tid till att sätta

mig här.


Just nu ikväll har vi en temperatur på +1,6 grader,när jag kollade.

På Tisdag och onsdag väntar Kortids för Marcus igen.Idag var det

riktigt skönt när det inte var ngn is att gå på,snön som har börjat

ge med sig på vissa ställen.Här är fortfarande is kvar på våran väg

riktig skridskobana,men lite is har även gått bort här också.


Nä! Blir inte så mycket mer ikväll,skall ge barnen lite kvällsmat och

få dom i säng nu,i morgon väntar ju skolan för dom,så dags att bryta,

men önskar er en fortsatt bra kväll allihop.Ha det bra...Maria B.  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards