Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Maria Blicker - 3 februari 2011 09:17

Hej! Åter ny dag igen...som är en väldigt blåsig sådan

dag eller morgon kanske man skall säga när klockan är:

10:00.Temperaturen visade i alla fall+3,4 grader när jag

tittade för en liten stund sedan.


Fortfarande halt på våran väg eller rättare sagt riktigt halt på

sina ställen,men en del områden är isfritt så där går ju att gå

i alla fall.Jag är inte vän med isen,jag gillar den inte,men det

ät väl bara att hålla ut tills det försvinner antar jag.


Nu var simon betydligt bättre i morse,så idag har han fått komma

iväg till skolan igen.  Idag väntar lite besök från Marks Assistans.

En som heter Henrik skall ställa lite frågor om Assistansen,skall till och

med bli bjuden på"Fika"  så det låter ju inte Dumt.


Nu skall jag snart gå ut igen och hämta mindre pinnar så jag får

lite fart på våran kamin igen,så det blir lite värme i huset.Sedan blir

att fortsätta vidare inann "Besöket"kommer.Önskar nu alla en jätte

bra Torsdag.Ha det så bra...Maria B.




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards