Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Maria Blicker - 9 februari 2011 12:24

Hejsan allihop! Tänkte börja med samma som igår att

jag lägger ut en text igen,men givetvis blir det en annan:

Att vinna är en inställning

Du kommer att lyckas om du förväntar dig att

lyckas,oavsett om du tror att du kan eller tror

att du inte kan har du rätt.


Just nu har vi en temperatur på +5,9 grader,men den var uppe i

+8,5 grader för en stund sedan,så den har väl gått ner lite.Just

nu passar det alldeles ypperligt att sitta vid bloggen (alldeles lungt

i huset,simon kommer inte förrän i kväll,Marcus är vid kortids i efter-

middag,Lennart jobbar.Bara jag och figo här nu)Skall fortsätta vidare

sedan,dags att ge sig på lite mat för magen också.


Idag har simon innebandy igen,som vanligt när det är Onsdag.

Han tycker det är jätte kul.Kul för oss också och veta att han har

ngt att göra med.


Nä! Skriver inte så mycket mer idag,dags att avsluta magen säger ifrån

men innan jag slutar,tänkte jag lägga ut Dagens Ordspråk som lyder

*Som man tänker,så blir det ...Jajjamän  

Ha nu en jätte bra Onsdag allihop,ha det bra...Maria B.  


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards