Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Maria Blicker - 11 februari 2011 10:02

Hej! Idag har vi Fredag,och slutet på veckan.  

Marcus och simon slutar tidigt idag,och när dom

kommer hem så är dom lediga,dom har ju sport-

lovet som börjar på Månd 14/2.


Just nu har vi lite gråmulet ute,och en temperatur som

visar ca:+0,4 grader.Får se om vi får ngn mera snö idag

ellr hur det blir?såg inte vädret på Tv-n så noga igår.


Här kommer en text igen som jag fortsätter lägga ut:

Önska inte att allt var lättare,önska att du var bättre.

Önska dig inte färre problem,önska dig större skicklig-

het.Önska dig inte mindre utmaningar,önska dig större

visdom.    


Som vanligt när alla här är i väg så är det lungt i huset

endast jag och figo här,skall ge mig ut sedan och hämta

pinnar igen och få fart på kaminen så det blir lite bättre

värme inne. Sedan blir att pyssla vidare,måste få lite mer

gjort än bara sitta här.


Ikväll blir att se på Tv-n igen(är ju Let`s Dance) det får vi

inte missa.(lite kul att se på )Blir även lite gott att äta till.

Nä! Nu blir att avsluta,men tänkte ge er Dagens Ordspråk

innan jag loggar ut mig.Det lyder:

*Det kan inte vara helt fel att ha rätt*  


Ha nu en jätte bra Fredag allihop,ha det bra...Maria B.  





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards