Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Maria Blicker - 22 februari 2011 17:42

Hejsan! Blir visst lite sent skrivit idag,har haft en del annat att

göra,nästan gått i ett tills nu,blir bara en liten kort paus nu medans

jag skriver,skall i väg och träna på kören ikväll igen,denna kvällen

kommer dom båda andra Köreran också,skall träna i hop  med dom

blir riktigt kul.


Imorgon skall Marcus i väg till Kortids igen,inte mycket man får ha honom

hemma nu för tiden,så har även varit lite pyssel med det i eftermiddags.

Tycker det är skönt att veta att Marcus har sina Aktiviteter+att det flyter på.

Han är inte här igen förrän på fredag efter skolan igen.Över till nästa rad:


Nu till kvällens tamperatur som visar:-6,5 grad ute,tur att man kan elda i kaminen.

Den är inte dum!


Nu över till en liten historia igen:

En man sökte jobb vid Järnvägen.

Han testades med frågan:

-Vad skulle du göra om två tåg kom

rusandes mot varandra?

-Jag skulle springa efter min far.

-Varför då?

-Han har aldrig sett en riktigt tågolycka. ( Hihihi)


Nä!Nu hinner jag inte skriva mer ikväll,klockan springer iväg,

och barnen måste ha ngt i magen innan jag beger mig ner,

så dags att säga Hejdå,men innan jag bryter så lägger jag ut

Dagens ordspråk igen,det lyder:

*Ta det lungt-det finns stress så att det räcker åt alla*

Ha nu en fortsatt bra Kväll,ha det så jätte bra...Maria B.  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards