Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Maria Blicker - 1 februari 2011 09:20

Hej! Tänkte skriva lite igen,Simon är iväg i skolan.

Idag skulle dom iväg och besöka en författare,på en

annan skola.Simon såg fram mot detta,det här gillade han.


Just nu är det lika dimmigt som igår,och ca +1,1 grad ute.

Var också lite smådugg iluften när jag lämnade simon.

Blir att hämta ved även denna dagen,lite små kallt inne ännu,

men skall snart bli bättre på det området.


Marcus kommer hit i eftermiddag,skall bli kul att se hur han har

haft det,kan inte tänka mig annat än att det har varit bra.


Blir snart att fortsätta vidare med grejandet,men tänkte skriva

färdigt här först innan det blir dags att bryta.


Idag är det ju Tisdag igen,vilket innebär Träning med kören till

kvällen igen,ser jag framemot.Har fått lära oss lite nya låtar igen,

alltid kul med nytt,så det inte bara blir samma.(lite variation)


Nä! Nu måste jag tyvärr bryta annars blir jag bara sittandes här,behöver

ut och röra på mig lite också+få lite luft med,skall ta ut figo lite också,

men önskar alla som läser detta en fortsatt bra Tisdag.  

Ha det så jätte bra,ha det bra....Maria B.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards