Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Maria Blicker - 5 februari 2011 12:13

Hejsan! sitter placerad vid bloggen igen,lungt och tyst i huset.

Båda barnen är i väg,Lennart jobbar igen.Skall få fart på kaminen

sedan,är lite kallt inne just nu,men det skall bli ändring på det om

en stund när jag har skrivit klart här.


Vi har just nu en temperatur på+4,4 grader ute när jag tittade,

och VÄLDIGT blåsigt,snön som kom igår är borta så nu är isen till-

baka på våran väg igen.(Kiligt.)Hoppas det är bra med er som läser

det jag skriver?så ni inte är fökylda eller sjuka eller ngt sådant,för det

är inget kul,är ju bara jobbigt om man inte känner sig bra.Nä Nu nog om

det ämnet,nu går vi över till att hoppa vidare till nästa rad:


Som är Melodifestivalen  det är ju i kväll,första deltävlingen och

sänds ju från Luleå,skall bli spännande och se,även givetvis lyssna

på låtarna.Nä Nu skriver jag inte så mycket mer idag,måste fortsätta

vidare,kan ju inte bara sitta här,dags att bryta men Önskar er alla en

jätte bra Lördag trots att det är en blåsig sådan dag.

Ha det så jätte bra,Ha det bra...Maria B.  





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards