Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Maria Blicker - 12 februari 2011 11:54

Hejsan! idag lyser Äntligen solen igen,men vad kallt det var

imorse när jag vaknade(var ju -13 grader)Burr!säger jag bara.

Idag har Marcus kommit iväg med sin assistent igen,dom har åkt

iväg till Badhuset i Borås,för att bada.Simon är hemma idag.


Han var iväg på lite Disco i Bygdegården här i går kväll,han

tyckte det var jätte kul.Lennart hämtade vid ca:21:15.

Idag har jag även Lennart hemma,han behöver vila upp sig lite.

Snart dags för att börja med lite middag,men tänkte skriva ner

lite först innan jag går på maten,fortsätter vidare.


Tänkte lägga ut lite tankar som jag tycker stämmer rätt bra:

*Ta dagen som den kommer och gör det bästa av den.

*Ordning i huset är halv besparing.

*Bra början är halvt färdig.

*Lev ditt liv som du vill-men bara om du kan.

Ikväll kommer Melodifestivalen igen,blir kul att följa vidare  

Nu eldar vi i våran kamin igen.Lite tyst när inte Marcus är här,

men jag tror simon tycker det är rätt skönt för hans del.

Får se vad resten utav dagen blir?får väl ge mig ut och ta  

vara på lite sol nu när den har kommit.  


Skirver inte så mycket mer idag nu,ni får nöja er såhär,

men som jag brukar göra innan jag slutar så lägger jag

ut Dagens Ordspråk igen som lyder:

*ordspråk är som färdig sydda kläder-det händer att dom passar.*


Ha nu en jätte bra Lördag,ta vara på solen nu när den är här.

Ha det så jätte bra,ha det bra...Maria B.   




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards