Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Maria Blicker - 26 februari 2011 17:42

Hej! Idag har vi varit och kollat på Simon och hans kamrater när

dom spelade innebandy,dom var riktigt duktiga allihop,slutade med

3-2 till simons lag,var nere i skene.Var kul att se simon har inte sett

innan när han har spelat,så det var lite kul. Över till nästa rad:


När vi kom hem blev det till att gå ut en runda med figo i  skogen,så

han fick komma ut och röra på sig.Idag hade jag med mig Marus på

rundan för lite omväxlingsskull,var ju så fint väder idag,solen var ju

framme,var riktigt skönt att röra på sig,så det blev dagens motion.


Lägger ut en ny Historia igen.Den kommer här:

Två rika män stod och skröt om vem som var rikast.

-jag är så rik att jag kan köpa hela jordklotet.

-Nej,det kan du inte,för jag säljer det inte.

-Varför går du och knäpper med fingrarna?

-Det håller tigrarna borta.

-Men här finns ju inga tigar

-Nej,just det  


Ikväll  är det ju dags för Melodifestivalen igen,blir spännande att

följa ytterligare 8 bidrag igen,idag är det ju i Malmö denna gången.

Linda Bengtzing kommer att var med i kväll,blir kul att höra hennnes

låt:"E det fel på mig".Love Generation står visst som favoriter i kväll,


får se vilken låt man kommer att rösta på,kommer i vilket fall att titta

i alla fall,kommer att ha lite gott att äta även i kväll.Nä allihop! Nu blir

det inte så mycket mer för idag,strax dags att logga ut,men innan jag

gör det så lägger jag ut dagens Ordspråk igen.


Det kommer här:*Allt vi kan göra är att göra det bästa av var dag*

Önskar nu er allihop en fortsatt bra Lördags kväll.Ha det så jätte bra.

Ha det bra...Maria B.  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards