Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Maria Blicker - 4 oktober 2011 08:36

Hejsan! Idag så bara jag måste börja

inlägget med att tala om att solen faktiskt 

lyser här just nu.Den får gärna stanna,bättre 

det än vädret vi hade i går med regn och gråmulet.

Det var inget vidare...Nu är simon iväg i skolan igen,

och även i morse så fick han allt ta sina ben och gå till

skolbussen.Jag gick med han,lite skönt att få röra på sig 

och få lite frisk luft på morgonen.Det är adrig fel.


Idag för enkelhetens skull så tänkte jag faktiskt utesluta både Gåtorna+

Historierna,men bli inte besvikna för det,för idag tänkte jag lägga in något 

helt annat,men det kommer längre ner.Nu i morse när jag satt och kollade 

lite här på nätet helt appropå,så hittade jag något intressant,tänkte att det kan 

jag ha här på bloggen,och det är lite "Roliga Frågor om mig själv"som person,

så jag säger som jag brukar skriva.Håll till Godo.Trevlig Läsning! Nu kommer första frågan.Det är 10 stycken inkusive med svar:


*Namn:Maria Blicker.

*När fyller du år:4:e September.

*Några Piercingar:Aldrig i livet,kommer inte på fråga.Det är uteslutet.

*Vad har du på dig just nu:Kläder vad annars?

*Hur ser den perfekta morgonen ut för dig:vill gärna ha Lungt och tyst,familjen samlad,god Frukost,gärna en sol som lyser på himlen,men ej nödvändigt var bara en liten plus grej,mm grejer.

*Vad tycker du mest om hos dig själv:Oj!Det var en klurig fråga,det vet jag inte riktigt,får nog sätta ett ? där.

*Vad är du bra på:Finns ju en hel del att ta upp,men kan ju nämna lite för att nämna något:Sjunga.Gillar ju Musik.Baka.Sköta Familjen,tog ju hand om Marcus hela hans uppväxt,gick över min förväntan,men det gick bra.Köra TGB mfl saker...

*Vem älskar du mest på denna jord:Min Familj.

*Sover du hellre själv än tillsammans med någon:Vill gärna ha Lennart på min andra sida,Känns lite tomt annars.

*Vilken årstid är bäst:Kan inte säga bäst,för varje årstid har sin tjusning,men för att säga en årstid som jag inte gillar så måste det bli hösten.


Nu följer lite andra frågor även dom om mig.Trevlig Läsning!Här kommer första 

frågan:

*Hur mår du just nu:Väldigt bra,synd att klaga.

*Är du hungrig nu:Inte för tillfället,åt ju frukost i morse,men blir frammåt middagen.

*Vad är klockan just nu:10:27.

*Vilka sidor på internet är du inne på just nu:Bloggplatsen,skall sedan kika lite på


facebook tänkte jag.Alltid kul,se vad andra gör.


Nu blir ett ämne om "Musik."Trevlig Läsning!Första Frågan kommer nu:

*Lyssnar du på Musik just nu:Nix,sitter för långt ifrån Radion för tillfället,men skall

sätta på den sedan så jag får lite att lyssna på.Blir ju Musik i kväll också(Kören)

*Vad gillar du för Musik:Mest pop.Danmusik går också bra.Musiken på Kören.Lite

Blandat.Ej någon Hårdrock,kom inte hit med det,det gillar jag inte.

Vilket är ditt favoritband/artist:Har inget speciellt för tillfället.


Nu över till lite frågor som handlar om "Idag"Första frågan kommer här:

*Vad har du gjort:Har följt med simon till skolbussen på morgonen,kört igång

tvättmaskinen,läst Borås Tidning.Har inte hunnit hända så mycket än på morgonen.

*Vad ska du göra:Det var en enkel fråga,skall självklart fortsätta med våran ved så att den kommer in någon gång,verkar ju vara väder för det idag,men det är ingen 

rolig uppgift,känns drygt.Sedan till kvällen skall jag till Kören som vanligt när det är Tisdag.

*Har du gjort något dåligt idag:Kan jag inte påstå att jag har gjort,så svarar Nej.

*Vad har du ätit idag:Frukost.

*Är du trött nu:Knasig fråga,men svarar pigg.

*Vad händer i morgon:Vedplockning tills det kommer in.


Nu över till dom allra sista frågorna.Nu handlar det om "Familjen"Första frågan 

kommer nu:

*Har du bra Kontakt med dina Föräldrar:Självklart,så svarar ja.

*Vem är farligast i din familj:Ingen.Dum Fråga.

*Har du något Husdjur:En hund.Labrador:Figo


Det var dom frågorna.Vad tyckte ni om dom?Nu fick ni veta lite mer om mig.Lite 

nya saker är alltid bra.Omväxling för nöjer som det så väl heter...


Nu får ni ha det så jätte bra.

Tack för att du Besöker min Blogg!

Välkommen åter...

Ha det så jätte bra.Ha det bra...MARIA B.








Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards