Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Maria Blicker - 29 januari 2012 15:15

Hej igen alla som läser min Blogg!

Hoppas att ni både mår och har det

bra denna Vintriga Söndag! Det är det här,

vi har det bara bra.Eldar i våran kamin så synd

att klaga.Nu har vi lite gråmulet väder med uppehåll

med en hel del moln på himlen.Vinden är lite blåsig idag.


Idag är Lennart lite Ledig igen,skönt att ha han hemma mellan

varven också.I går kväll åt vi pizza här,gott med pizza ibland.

Den var riktigt god måste jag tillägga.Det var med:Tacokryddad

köttfärs,Cremé Fraiche,Nachos och Fefferoni i.Den var jätte god.

Det var jag och Lennart som åt det,simon fick med:Ost,skinka och

champinjoner på sin,Verkade som simon tyckte om den i alla fall.


Idag har jag letat lite roliga Hisotorier här på nätet igen.Det är enbart

Historier idag,och inga Citat,men vill ni läsa citat så ta gärna del av andra

inlägg som jag har gjort,finns ju en hel del som sagt att studera.Idag är det

endast 5 stycken Historier.Från mig till er alla.Mycket Nöje!


1)En blondin stannade till vid en coca-cola-automat,stoppade i pengar och

ut kom en burk med cola.Hon sken upp och sprang iväg för att hämta mer

växel.Pengar stoppades i och burkar trillade ut.Då kom det en brunett och

undrade om hon kunde komma emellan och få en burk.Blondinen vände sig

om och fräste:

-Håll dig undan,ser du inte att jag vinner.


2)Kal:-Kan jag få ledigt för att gifta mig?

-Varför gjorde ni inte det under femveckors-

semestern?undrade personal chefen.

-Ja ville inte förstöra semestern.


3)Kålle var lite rund om fötterna.Han blev tillfrågad vad han

skulle göra om han vann 20 milj kr.

-Vet inte,en kan ju inte bli mer full än vad man redan är.


4)Dagen efter en stor fest mötte världen kal som hade varit en av gästerna.

Denne tackade för senast och särskilt för den fina konjaken.

-Jasså,du förstod att det var en fin konjak jag bjöd på?

-Näe,men jag gissade de,eftersom vi fick så lite.


5)Ada:-Men snälle kal,du är ju berusad.

Kal:-Undra på det...så som jag druckit.


Det var dom roliga Historierna.Hoppas att ni gillade dom?Historier är alltid kul.

Nu över till Dagens Namnsdag.Det kommer här:


Dagens Namnsdag är:Diana.

Grattis till alla er!


Nu blir det till att fortästta vidare med denna vintriga Söndag.I morgon ny vecka igen.

Veckorna går så fort så,dagarna bara springer iväg.Över till nästa rad:


Nu får ni alla ha det så jätte bra denna Söndagen.Det blir det här.

Tack för att du besöker min Blogg!

Välkommen tillbaka...

Ha det så jätte bra.Ha en riktigt bra dag...MARIA B.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards