Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Maria Blicker - 15 januari 2012 18:48

Morsning Korsning på er!

Idag har dagen verkligen gått i ett,så

har ej hunnit att sitta här vid datorn,

vissa dagar blir bara så,så först nu till

kvällen som jag fick lite tid över.Dagen

började med krångel utav min Moped som

inte ville starta alls,den gav inte ifrån sig ngt liv

över huvudtaget,ändå har den stått på laddning.


Men under dagen så fick vi rätsida på det,fick reda på

att man kunde starta den via att man "kickar"igång den"

Har faktiskt inte tänkt på det innan,kanske låter dumt,men

så var sanningen i detta i alla fall,så känndes skönt när man fick

svar på det.Fick reda på det utav en duktig granne,sedan har dagen bara

runnit på med lite diverse olika sysslor.Idag har vädret varit uppehåll igen,

skönt när det kommer sådana dagar.Nu över till nästa rad:


Idag har jag letat upp ytterligare 10 stycken citat på nätet.Från mig till er alla.

Mycket Nöje!


1)Lyckan är lik en parfym;vi kan inte stänka den på någon annan

utan att ett par droppar faller på oss själva-William shakespeare.


2)Det avgörande är inte vad som händer oss,utan hur vi svarar på det som sker-Jean-Paul Satre,författare.


3)Jag kan flyga.Jag är inte rädd-Stig Helmer(Lasse Åberg)


4)Om en person gör sitt bästa,vad mer finns då?-George S Patton.


5)Det finns saker som är så allvarliga att man måste skratta åt dem-Niels Bohr.


6)Man har inte roligare än man gör sig-Okänd.


7)Så länge man inte ger upp,har man inte förlorat-Okänd.


8)Ärlighet varar längst-Okänd.


9)Vi lever i en tid när pizzan kommer snabbare till huset än Polisen.


10)Unga människor bör inte vara sysslolösa.Det är mycket dåligt för dem-Margret Thatcher.


Det var Citaten.Nu över till Dagens Namnsdag.Det kommer här:


Dagens Namnsdag är:Laura,Lorentz.

Grattis till er!


Idag blev inlägget väldigt sent,men får bli så en dag som denna.I morgon Måndag 16/1 blir dess värre inget

inlägg,skall iväg på lite ärende till Kinna,så ni får ta del utav gamla inlägg så länge,hoppas det går bra?

Över till nästa rad:


Nu får ni alla ha en riktigt bra fortsättning på denna Söndags Kvällen och en riktigt bra Måndag.

Tack för att du besöker min Blogg!

Välkommen tillbaka...

Ha det så jätte bra.Ha det bra...MARIA B.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards