Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Maria Blicker - 4 januari 2012 16:22

Hej alla Läsare! Idag blir inlägget lite väl sent,men bättre

sent än aldrig finns det ju ngt som heter.Vi var först i Kinna

i förmiddags och gjorde lite ärenden,kom hem rätt sent,har sedan

gjort lite andra sysslor i mellan nu innan jag kunde sätta mig här och

skriva,men nu till dagens väder.Jag behöver väl knappast nämna att det blåser

riktigt ordentlgit idag.Inatt var vi till och med utan ström pga blåsten men som tur

var så hade vi ström igen när vi vaknade.Det var skönt att se.Har sedan blåst resten

utav dagen.Riktig storm dag idag.


För att gå till Dagens temperatur så landar den på +4,3 grader idag,snön som kom igår,är

redan puts väck.Här är barbacke igen.Enligt dagens tidning så visar det att det skall bli snö i morgon

Torsdag igen,men inte allltid man kan lita på tidningen.Jag brukar gå efter vad det är för väder utanför

fönstret.Det är den bästa vägen att gå tycker jag.Över till nästa rad:


Idag har jag letat upp lite Citat.Det blir bara citat idag,och det är 10 stycken idag,så från mig till er alla.

Mycket Nöje!


1)Män är inte nödvändigheter,de är lyxvaror-Cher.


2)Det är inte problemen som är problemet,

problemet är dom som skapar problemen-Jan Eurico Melin.


3)Om gräset är grönare på andra sidan,

har man glömt att vattna sitt eget-Sara.


4)Bästa sättet att få ett arbete att verka svårt,

är att skjuta upp det-Winston Churchill.


5)Om du någonsin ser mig bli misshandlad av polisen,

var snäll och lägg ner videokameran och kom och hjälp mig i stället-Bobcat Goldwait.


6)Så snart en kvinna tänker någorlunda snabbt så kallas det intution-Barbro Alving.


7)Volvo är det svenskaste vi har.Det är nästan lika svenskt som spaghetti-Karin Pilsäter.


8)Mat är en viktig del av en balanserad diet-Okänd.


9)Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig-Carl Gustav Lindstedt.


10)Jag är så smart!S-M-R-T,nej jag menar S-M-A-R-T!-Homer simpsson.


Det var dom 10 citaten.Nu över till Dagens Namnsdag.Det kommer här:


Dagens Namnsdag är:Rut.

Grattis till er!


Nu skall jag fortästta vidare med resten utav denna dagen,tur att man kan elda i kaminen.Den är inte dum.

Blåser gör det fortfarande ute i mörkret nu.Över till nästa rad:


Nu får ni alllihop ha en riktigt bra fortsättning på denna eftermiddagen och Kvällen.

Tack för att du besöker min Blogg!

Välkommen tillbaka...

Ha det så jätte bra,ha det bra...MARIA B.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards