Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Maria Blicker - 4 maj 2011 09:15

Hej alla Bloggläsare!

Vill bara tala om att det kommer bli en liten

 ändring här på min Blogg,blir kul

att få lite nytt att se på,så därför allihop

kommer jag inte att skriva några inlägg

här förrän det blir klart.


Bäst att förmedla så ingen börjar undra varför?


Tänkte bara ge er ett par Limerickar innan jag loggar ut igen.

Dom kommer här:


En liten glad swebrickare i Götet

var inte så lite bakom flötet                

När han med legofylld famn                  

dratta omkull nere i hamn                           

hann han ej till mötet.


En man ha försvann i Aten

han var varken dum eller snäll

inte alls speciell

han var bara alltför gemen.


Nu skriver jag inte så mycket mer innan det nya kommer.

Ha det så bra tills jag skriver igen,då på en ny Färg.

Ha det bra...Maria Blicker.  

                             




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards