Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Maria Blicker - 16 juli 2011 17:47

Tjenixen alla som läser min Blogg!

Idag har vi verkligen haft eller har ju fortfarande

en riktigt härlig sommar dag.Sol och varmt,precis

som en sommar dag skall vara,inte klaga.Jag gillar värmen.


var ute och gick i skogen med Både simon och Figo för ca:2 timmar

sedan.Skönt att röra på sig,blir så slött annars.Såg både Lingon och

Blåbär och Hallon när vi gick där,en hel del hamnade i magen,kan ju inte

låta bli att stoppa  i sig lite när man ändå går där och ser detta.Till och med

Figo smuslar  i sig lite när vi går där.Han tycker det är gott med bären.


Vi brukar stanna utanför våran lösdrift när vi går förbi,för där växer nämligen

också hallon, där blir första stoppet för hallon,idag var det väldigt rött där.Gott

med hallon.Skulle haft ngn skål eller burk att lägga i när man  gårförbi där,så simon

kan ta till kvällsmat med mjölk i.Det får bli nästa gång när vi går.


Vad har mer skett idag...Jo jag har suttit vid datorn här och kollat lite ämnen som

man kan skriva om här på Bloggen,skulle vilja ha lite nya ämnen att skriva om,var inne på Google och letade,hittade inget som jag fastnade för,om ni läsare har några

bra förslag så får ni gärna skriva till mig och föreslå lite,så kanske det dyker upp lite

nytt framöver...vem vet?


I kväll skall vi se på Sommarkrysset i Tv,och äte lite gott till.Det är ju ändå Lördag.

Då måste man passa på lite,tycker jag.Snart dags att avrunda mitt skrivande,skall

bara passa på att lägga ut Dagens Namnsdag när jag ändå är i farten och skriver

Det kommer här:


Dagens Namnsdag är:Reinhold,Reine.

Grattis till alla er!


Idag hoppar jag över mina Historier,det blir ett inlägg utan idag.Det får bli bra det också.Snart dags att ge sig ut och hämta in dagens tvätt som jag hängt ut nu när det

är så fint väder,måste ju passa på.Regnet kommer väl i morgon igen antar jag?


Nu önskar jag er alla läsare en rikitgt bra fortsättning på Lördagen och

Tack för ditt Besök och Välkommen åter....

Ha det bra...Maria B.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards