Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Maria Blicker - 7 juli 2011 10:42

Hej alla som läser min Blogg!

Jag kommer att lägga  ut enbart lite

Roliga Historier mellan varven,och ibland

med lite annan text+Historier,men det har

ni nog redan förstått?


Så här kommer en uppsättning på 8 st andra igen

Så bäst att köra i gång med dom:


1)Flygvärdinnan i planets högtalare:

-Tyvärr har vi bara 40 middagar med oss,men

vi är 100 passagerare.De som är vänliga att avstå

från sin mat till ngn annan,erbjuder vi gratis drinkar

under hela resan.

En timme efter återkom flygvärdinnan:

-Om det är ngn som vill ändra sig så har vi 39 middagar kvar.


2)I Köttaffären:

-e de verkligen kyckling kött det där?

-Javisst,men i bland blandar vi i lite häst-kött.

-Hur blandar ni då?

-Fifty,Fifty,en häst och en kyckling.


3)-Vet ni varför kanslist jönsson bär monokel?

-Nää...

-Han tål bara ett glas.


4)-Finns det några kannibaler här?

-Nej,vi åt just upp den siste.


5)-Vet du vad första symtomen är om man råkat ut

för tätningsmedlet Rhoca-Gil?

-Tunnelséende.


6)Ulla till Ann:

-Oh,vilken söt liten baby,och rödhårig

är han också.Var hans far rödhårig?

-Jag vet inte.Han tog aldrig av sig hatten.


7)-Du vem är det hemska fruntimret där borta?

-Det är min fru.

-Hur kan du säga det?Du såg ju inte vem jag pekade på?

-Det behövs inte.


8) -Min man gick ut för att köpa tidningen igår.Han

kom aldrig tillbaka.

-Var inte ledsen för det.Du kan få låna min.


Det är dom för den här dagen.Just nu lyser solen här.

jätte skönt,jag och simon+figo är själva i huset.Lennart

kör i dag också.I eftermiddag skall simon iväg och campa med

sin mormor+morfar,så skall skicka med han lite grejer så han klarar sig.


Simon har väntat på detta,blir lite tomt utan honom,men jag har ju

honom inte så långt härifrån,sedan träffar jag ju honom rätt snart igen

när det blir Grillningsdags.Det skall bli jätte gott.Får väl se lite hur vädret

blir här,på tv har dom pratat om regn,hoppas bara inte det blir för mycket.


Nu måste jag vidare med dagen här,passar på att lägga ut Dagens Namnsdag också

Det kommer här:


Dagens Namnsdag är:Klas.

Grattis till alla er!


Nu önskar jag er alla läsare en riktigt bra Torsdag även er som har

semestrar.Ha det nu så jätte bra,Ha det bra.Skriver snart ett nytt inlägg igen...

Maria B...  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards