Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Maria Blicker - 21 mars 2011 10:21

Hejsan! Idag måste jag börja med att tala om att

här är det väldigt dimmigt just nu,och vi har en temperatur

runt +3,3 grader ute.Ingen värme precis. Nästa rad:


Tur då att man kan elda i sin kamin,den ger i alla fall värme.  

Idag är simon iväg i skolan igen.Den här helgen som var nu

har varit riktigt lugn när inte Marcus har varit här,men det känns

allt lite tomt,känns i alla fall att det är ngt som fattas. Nästa rad.


Marcus ser vi inte förrän i morgon Tisdag,för han skall tillbaka till

kortids efter skolan idag igen,så nu har han allt varit borta länge,han

åkte ju i fredags.Pratade lite med personalen igår,dom ringde hit,så


då fick jag reda på att allt bara hade varit bra med Marcus,så då

känns det ju skönt i alla fall,när man får höra det. Från Marcus till


lite mer Tungvrickare som jag lade ut igår,Här kommer ytterliggare några

fler på Engelska...

*The smothers brothers fathers mothers brothers are

the smothers brothers mothers fathers others brothers*


*I wish to wish the wish you wish to wish,but

if you wish the wish the witch wishes,I won`t

wish the wish you wish to wish.*

 Hänger Du/Ni med?Kör några till:


*How many cookies could a good cook cook,if a good

cook could cook cookies?A good cook could cook as much

cookies as a good cook could cook cookies.*


*How mutch pot,could a pot roast roast,if a pot roast

could roast pot.*


*How much oil can a gum boil boil,if a gum boil

can boil oil.*


också sista som kommer på svenska:

*Som "Frukt och Grönt"men med större mellanrum

mellan Frukt och och och och och grönt.*


Det var dagens för idag.Nu blir att gå och fortsätta vidare här,

fortfarande dimmigt ute när jag tittar ut.Hoppas det försvinner.

Nu skall jag gå och ringa lite telefonsamtal,så måste vidare...


Får se om jag hinner skriva ngt i morgon skall ner till Marcus skola

imorgon och prata om honom,sedan på kvällen har jag kören,så inte

alls säkert att det blir ngt inlägg i morgon,annars blir det mer på Onsdag.


Nu passar jag på att önska alla som läser detta en riktigt bra fort-

sättning på Måndagen.Ha det så jätte bra,ha det bra...Maria B.  


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards