Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Maria Blicker - 16 mars 2011 11:22

Hej allihop! Hoppas du/Ni har det bra? Här är allt bara bra.

Idag har vi en riktigt solig Onsdag,är jätte fint ute.

barnen är  i skolan,och Simon spelar innebandy i efter-

middag,så han kommer inte förrän till kvällen igen.


Marcus är också borta hela dagen idag,han har sin Assistent i

eftermiddag,så han kommer också till kvällen,så just nu en rätt-

så lugn dag framför mig.Lennart kör i Göteborg igen.Får se hur dagen

blir...Tänkte lägga ut en Historia nu,men idag blir det bara en.


Jag har suttit en rättså bra stund och letat lite efter bra Historier,men

idag tyckte jag inte att jag hittade några bra,men jag har en här som jag

hittade och tänkte lägga ut.Den kommer här:


Kal och osborn var på väg hem efter en blöt kväll.

De var så trötta att de gick nästan hopvikta som fäll-

knivar,så bar det sig inte bättre än att de råkade komma

upp på banvallen.När dom hade promenerat en stund säger kal:

-Döö,det var en jävla lång trappa vi hamnat på.

Osborn efter att ha funderat någon minut säger:

-Döö,bara inte räckena hade suttit så jävla lågt.  


Nu får ni nöja er med bara den för idag.Igår var jag ju iväg

och tränade med Kören igen,var kul,vi övade till påsk nu.

Gick bra tyckte jag i allla fall för min egen del,tycker det är

kul att sjunga,gillar Musik.Nu har vi ju en bra Körledare igen.


Nä alla som studerar detta,skriver inte så mycket mer idag,måste

avbryta för att gå och ringa ett samtal som har med simons inne-bandy

att göra,sedan blir det dags för magen att få lite i sig,sedan får vi se

vad som bliver,men önskar alla i alla fall en fortsatt bra och solig Onsdag.


Ha det så jätte bra,ha det bra...Maria B.  






Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards