Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Maria Blicker - 12 mars 2011 11:37

 Hej! Idag snöar det ute igen.Näe säger jag bara!

Igår var vi iväg och köppte lite kläder till simon här.

Skulle egentligen åkt till Ullared men färden gick till

Kinna istället,gick lika bra det också. Nästa rad:


Simon fick även ett par nya skor,det är så att vi skall

på Begravning nästa fredag 18/3.(Väldigt närstående)

så då måste Simon ha Kläder till detta.Jag har kläder till

 det här,inga problem där.Det kommer att ske uppe i Herr-

ljunga kommun.Som tur är så går det tåg dit upp som jag


och simon kan åka med,vi åker här från Kinna.Går ett efter

klockan 9:00,så det kommer vara uppe lagom i Tid.Inget roligt

med Begravningar men detta vill jag gärna inte missa när det

är en så nära person. Nu över till ngt annat än Begravning:


Nämligen lite Historier igen:Den Första kommer här:

-Hovmästaren! Det är en fluga i min soppa.

-Det är ingen fluga,det är ett russin.

-Hovmästaren,russinet flög.  


En till i farten:

-Hovmästaren!Det är en fluga i soppan!

-Konstigt,här som vi har slipstvång  


En till:

-Kyparn!Är inte denna soppan för två personer?

-Jovisst.

-Varför är det då bara en fluga i soppan?  



Dagens stista:

-Hovmästaren,min soppa är kall!

-Hur vet ni det?

Flugorna åker skridskor på den  


Nu blir det inga mer på området.Idag är Lennart lite ledig,

kan han behöva tycker jag,och simon och Marcus är också hemma

idag.Nu är dom lediga tillpå Måndag,då det är studiedag här,så då

blir båda hemma den dagen. Nu blir att gå och fortsätta med dagen.


Får se vad som kommer att ske?ikväll blir att titta på Finalen på

Melodifestivalen i alla fall.Jag tor att Erik Saade kommer att ta hem det,

men vi får se hur det går för dom tävlande? Nästa Rad:


Tänkte ge er dagens Citat för idag.Det kommer här:

*Låt det förflutna vara förflutet

Lämna också framtiden ifred

Lev i Nuet


Nu passar jag på att önska er en riktigt bra fortsättning på Lördagen,

trots att vi har en snöig sådan dag.Ha det så jätte bra,ha det bra...Maria B  



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards