Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Maria Blicker - 17 mars 2011 09:48

Hej alla Glada Människor! som studerar min blogg,

hoppas att ni mår bra?Det gör jag i alla fall,trots att

jag skall iväg på Begravning i morgon,lär bli en jobbig dag

i morgon. Nästa Rad:


Just nu har vi en strålande sol på himmlen och en Temperatur

som ligger på+8,5 grader när jag kollade nyss.Barnen är i väg

i sina skolor,och Lennart kör igen,och här sitter jag och skriver

vid Bloggen.


Tänkte ge er läsare lite Roliga Historier igen,idag har jag hittat

lite fler än vad jag gjorde igår,så här kommer den Första:


I Huvudstaden:

En familj från Landet är för första gången i Huvudstaden.

Dom hamnar på ett Hotell.Medan frun tittar på alla ljus och glitter,

stannar far och son utanför en dörr.Då kommer en gammal kärring

och går in genom dörren.Dörren stängs och ovanför dörren tänds

siffrorna 12345,sedan 4321,och dörren öppnas och en ung vacker

kvinna kommer ut:

-Såg du Farsan?undrar sonen

-Visst,hämta din mor,vi stoppar in henne här.  


Kommer en till så håll till godo:

Svartsjuka

En skpeppsbruten man med sina sista krafter simmar mot en ö.

När han är framme tappar han medvetandet.När han så småningom

återfår medvetandet,så står hans fru bredvid,och hon är arg och skriker:

-Var har du varit Gösta?Båten sjönk ju redan igår  


Kommer en sista för Dagen,men den har jag hittat inne på Facebook,

var inne och kollade lite igår och såg den där då,så den kommer på nästa

Rad:


En morgon när prästen skulle gå till jobbet hittade han en DÖD GRIS

på sidan av vägen.Han ringde polisen och berättade om den döda grisen.

Då sade polisen:

-Jag trodde ni tog hand om dom döda?

Prästen svarade :

-Ja,det gör vi,men vi ringer alltid dom anhöriga först  


Nu blir det inga mer Historier för idag,hoppas ni har haft roligt

en liten stund?Jag tycker det är jätte kul med historier.Försöker

lägga ut nya historier som jag inte har haft innan,annars är det inte

kul. Nästa Rad:


Nu blir att gå och fortsätta med grejandet,skall plocka ihop kläder till

Marcus han skall iväg till Kortids i morgon,kan inte ha med han på begravningen

så han får vara där,han blir där tills på Måndag morgon,men därimot så tar jag med

mig Simon,han får följa med.Det går bra. Nästa Rad.


Får se sedan vad dagen blir för ngt?Nu tänker jag i alla fall Logga ut mig,

men innan jag gör det så tänkte jag ge er 2 st Citat som kommer här:

*Alla dumma påståenden är egetligen bara citat av vad jag redan sagt*

*Det finns 3 typer av sanningar:Sanning,absolut sanning och det som jag påstår*


Kanske skall meddela också  att jag hinner inte skriva i morgon skall ju iväg,så det

blir nog på Lördag igen.Nu passar jag på att Önska er alla en fortsatt bra Torsdag.

Ha det så jätte bra,ha det bra...Maria B.  



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards