Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Maria Blicker - 13 mars 2011 11:37

Hej alla som studerar min Blogg!

Har du/Ni det bra?Hoppas det i alla fall.

Här är allt bara bra.Känns skönt tycker jag.


Idag är jag ensam här med Både Marcus och

simon,Lennart har åkt till Göteborg för att dra in

lite inkomster igen.Behöver man ha. Nästa Rad:


Idag är vädret betydligt bättre här än vad går-

dagen var.Just nu är det uppehåll och vi har en

temperatur på +7,1 grader om nu det kan stämma?


Lägger ut lite Historier igen,hoppas att ingen tycker det

börjar bli tjatigt med dom?Jag tycker bara det är lite roligt

med dom.Här kommer den första i alla fall:

En bonde driver sina kor längs vägen.En bilist

stannar och ryter irriterat:

-Varför har du ingen röd varningsflagga?

-Du,säger bonden,om du inte ser 12 röda kor

och så mig,hur i helskotta ska du då kunna se en

flagga på 20x20 cm  


Kommer en till:

En kyrkoherde stod vid kyrkporten och tittade på en man

som smög omkring bland alla gravar.Efter en stund kom

mannen fram och frågade kyrkoherden:

-Varför står det inte på alla gravstenar vad den bortgågne dog av?

-Vadå? svarade kyrkoherden,det står det väl inte på någon?

-Jo,svarade mannen,på den där borta står det

"Sköts av kyrkorådet"  


En kort till och blir den sista:

Den ene flyttkarlen till den andre:

-Vi måste hjälpas åt här,om du tar skåpet,så tar jag ansvaret  


Nu blir det inte mer på det området,dags för lite allvar igen.

Idag verkar det inte blåsa så mycket,verkar rätt lungt på träden

nu när jag tittar ut.Hoppas ni tittade på Mellodifestivalen igår?


Det gjorde jag,eller rättare sagt det var jag och simon som tittade

här,Lennart är inte så intresserad utav detta,Marcus var inte så noga

heller faktiskt.Tyckte helt klart att Eriks Låt var helt rätt som vann,dom andra

var också bra,men hans låt var ett strå vassare. Nu får vi bara vänta och se hur


han klarar sig i Tyskland,så nu får vi vänta ända fram till Maj månad,Skall bli

spännade det också.Nä alla ni som läser detta! Nu måste jag avbryta för att fort-

sätta vidare här,men lägger ut ett citat innan jag loggar ut,det kommer här:

*Det är för väl att lögnen finns-för tänk om allt man hörde var sant*


Passar nu på att önska er allihop en riktigt bra fortsättning på Söndagen.

Ha det så jätte bra,ha det bra...Maria B  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards