Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Maria Blicker - 21 februari 2012 12:00

Hejsan! Idag när jag tittar ut genom fönstret här

så lyser faktiskt solen igen,skönt att se den.Gillar

bättre den än regn och dåligt väder.Riktigt härligt väder ute.

Det blir att ta en runda med Figo i skogen sedan,så han får

komma ut och röra på sig,han gillar att gå där uppe.Vinden

blåser en del ute i dag också.


Idag har jag letat fram lite citat här på nätet igen.Det är 8 stycken idag.

Inga Historier.Från mig till er alla.Mycket Nöje! Trevlig Läsning.Håll till Godo:


1)Förnuftet är en sällsynt vara.Den som äger det,bör spara-Piet Hein.


2)Vi finner enbart människor förståndiga som delar våra åsikter-Francois de la Rochefoucauld.


3)Om det verkligen finns förnuftiga varelser på andra planeter,så är det nog därför

de inte har satt sig i förbindelse med jorden-Otto Ludwig.


4)Det bästa man kan säga om modet är att det växlar-Otto Ludwig.


5)Säkra bilar är bilar som inte går snabbare än deras förare tänker-Robert Lembke.


6)Visst är Sverige bättre än Danmark.Vi har trevligare grannländer-Viktor Borge.


7)När allting tycks gå dig emot ska du alltid tänka på att ett flygplan alltid

lyfter i motvind,inte i medvind-Henry Ford.


8)Det finns människor som älskar  sanningen därför att de inte har

någon anledning att ljuga-Paul Valéry.


Det var Citaten.Alltid kul med citat.Jag gillar citat,vet ej varför?Nu över till Dagens Namnsdag.

Det kommer här:


Dagens Namnsdag är:Hilding.

Grattis till er!


Nu blir att fortsätta vidare med dagen,och se vart den kommer att landa.

Ute har vi idag i alla fall plusgrader,så blir att ge sig ut i solen sedan och få lite

frisk luft.Alltid skönt att röra på sig. Nästa rad:


Nu passar jag på att önska er allihop en riktigt bra Tisdag,oavsett om ni jobbar eller vad ni gör?

Tack för att du besöker min Blogg!

Välkommen åter....

Ha det så jätte bra.Ha en riktigt bra dag.Ha det bra....MARIA B.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards