Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Maria Blicker - 15 februari 2012 13:59

Hejsan! Idag kanske ni undrar varför jag skriver?

men det är så att jag har fått lite ändrade planer på

mina aktiviteter,kan ju bli så ibland!men kommer att

genomföra detta lite längre fram bara,så därför passar

jag på med lite inlägg igen framtills dess att jag börjar

med det på nytt...


Idag lyser solen här igen och det är riktigt fint väder ute,

vinden är rättså blåsig och blåser en hel del ute idag.Passar

självklart på att elda i kaminen också.I morgon Torsdag 16/2

så kommer Simon hem från Alingsås,blir kul när han kommer igen,

varit lite tomt här nu några dagar när han har varit iväg,så det ser

jag framemot att få hem min pojke igen.På Fredag är han ju fortfarande

Ledig med sitt sportlov. Över till nästa rad:


Idag har jag letat runt lite här på nätet efter lite Roliga Historier igen,så det blir

4 stycken idag."Ett skratt om dagen känns bra för magen"Från mig till er alla.

Mycket Nöje!


1)-Anser du att en Kvinna bör ha något barn efter trettio?

-Nej,absolut inte!Har han trettio så bör det räcka.


2)Mette till Harald:

-Nu har du stått och hoppat upp och ner i flera timmar.

Vad håller du på med?

-Jag glömde ju skaka medicin flaskan i morse!


3)-Vet du varför Norrmän har på sig mössa i stället för hjälm

när dom åker motorcykel?

-Nä.

-För att Norska forskare åkte upp på  ett berg

för att testa vad som höll bäst.De släppte ner

både hjälmen och mössan,mössan höll.


4)En dag när Kalle tog en tupplur på kökssoffan

och snarkade som värst råkade han svälja en mus.

Hans fru ringde genast doktorn och sa:

-Snälla kom hit genast!Min man svalde en mus och

nu gurglar han och låter konstigt.

-Jag kommer så fort jag kan.Under tiden kan du försöka

locka upp musen genom att vifta med en ostbit över hans mun,

svarade Doktorn.

När Doktorn kom en halvtimme senare såg han hur frun viftade

fram och tillbaka med en rökt makrill över Kalles ansikte.

-Eh,jag bad dig att vifta med en bit ost,inte en bit fisk,sa Doktorn.

-Jag vet,doktorn.Men först måste jag locka fram kattkräket.


Det var dom fyra Historierna.Hoppas ni gillade dom?Nu över till Dagens Namnsdag.

Det kommer här:


Dagens Namnsdag är:Sigfrid.

Grattis till er!


Nu skall jag fortsätta vidare med denna Soliga och fina Vinter Onsdagen.Riktigt fint ute.

Över till nästa rad:


Nu passar jag på att önska er alla en riktigt bra fortsättning på denna dagen/Kvällen,vad ni än

har för er,om ni jobbar eller vad?

Tack för att du besöker min Blogg!

Välkommen åter...

Ha det så jätte bra.Ha det bäst....MARIA B.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards