Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Maria Blicker - 12 februari 2012 17:30

Hejsan! Idag har vi haft ett riktigt,

riktigt härligt vinterväder med solen

som har visat sig igen,var faktiskt

flera plusgrader idag.Jätte härligt!


Idag har Simon åkt till Alingsås,han skall

vara där till på Torsdag nu i och med att det

är sportlov,så han blev hämtad här idag.

Blev lite tomt nu när han åkte,men det blir

bättre i morgon Måndag,då Marcus kommer hit,

skall bli riktigt kul att träffa Honom,var länge sedan nu.


Jag skrev idag på Facebook att jag ej skulle skriva ngt här

på bloggen idag,trodde först inte jag skulle få tid idag,men

ser nu att det blev visst lite tid  i alla fall,så blir ett inlägg idag

ändå.Måste berätta nu bara att från och med Tisdag 14/2 när

det även är:Alla hjärtans dag,och frammåt nu ett tag så kommer

jag ej att hinna med att blogga så mycket,det kommer bli mindre tid

nu,skall dra igång lite aktiviteter för min egen del,skall bli riktigt kul

och samtidigt skönt att få ngt vettigt att göra på dagarna.Ser jag framemot...


Ni som är inne och läser min Blogg,får ta del utav allt annat som jag har lagt ut,

finns ju en hel del som ni kan studera igen,igen.Idag tänker jag ge er lite Historier,

men det är endast 3 stycken idag.Från mig till er alla.Mycket Nöje! Trevlig Läsning!


1)Mats är morgonsömnig och har svårt att komma i tid till jobbet.

Hans chef tröttnar en dag och säger:

-Vet du egentligen hur dags vi börjar jobba här?

-Nej,hur ska jag kunna veta det,svarar Mats,ni har ju alltid satt i gång när jag kommer.


2)En man fyllde 90 och eftersom han aldrig hade ätit pizza,så bjöd hans familj honom på det.

När han fick sin pizza frågade han:

-Vem har spytt på min Pannkaka?


3)När en ung man gick hem sent en natt tog han en genväg över kyrkogården.

Plötsligt ramlade han ner i en nygrävd grav.Några minuter senare vacklade en något

beskänkt man genom kyrkogården och hörde en röst ropa nedifrån:

-Jag fryser i hjäl här!

-Undra på det,du har ju sparkat av dig all jorden.


Det var dom tre Historierna,nu får ni ta del utav dom och allt annat en tid frammåt.

Nu över till Dagens Namnsdag.Det kommer här:


Dagens Namnsdag är:Evelina,Evy.

Grattis till er!


Nu skall jag fortsätta vidare med denna Söndags Kvällen i morgon väntar Marcus,

så blir ej ngt inlägg då.över till nästa rad:


Nu passar jag på att Önska er som är inne och läser min Blogg,en riktigt bra Fortsättning på dagarna.

Tack för att du besöker min Blogg!

Välkommen tillbaka...

Ha det så jätte bra.Ha det bra...MARIA B.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards