Marias Humor och Vardagsblogg

Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

Tisdag och "Träningsdax"

Av Maria Blicker - 25 januari 2011 17:49

Hej alla glada Människor! Hoppas ni mår bra.Här är allt ok!  

Skall om en stund bege mig ner till Kören.Det är ju Tisdag idag,

vilket innebär träning igen.(Kul!)Tänkte skriva ner lite innan bara

så det blir lite uppdaterat igen.


Har inte hunnit skriva förrän nu,vissa dagar är ju så

ibland har man fullt upp ibland mindre saker att göra,

tur är väl det i och för sig att det är lite upp och ner,för

fy vad tråkigt det skulle vara om dagarna vore likadana

(nä inget vidare)Tror ni håller med?


Nu blir det snart dags att ge barnen kvällsmat innan det blir dags

att bege sig,så som ni förstår så blir det inte så mycket skrivit kväll,

men skall försöka skriva desto mer i morgon.Skall faktiskt skicka iväg

Marcus till Sätila i morgon igen,nu är det dags igen...Inte mycket man får

ha honom hemma,han är mest ute och flyger på andra aktiviteter


Så har faktikst grejat lite igen med hans grejer som han skall ha med.

Simon min minsta är också iväg i morgon,han spelar innebandy på onsdagar

Så nu är dom iväg båda två  i morgon,så det blir att sysselsätta sig ändå,men det skall gå det också.


Nu dags att avsluta mitt bloggande för i kväll,men som jag brukar skriva

så önskar jag allihop en fortsatt bra kväll. Ha det så bra allihop...  Maria B.





 
 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

26 januari 2011 16:07

Kul att du har körträningen en kväll i veckan. Det blir riktig "Maria-tid" då du bara behöver tänka på dig själv och de andra körmedlemmarna förstås - så det inte blir fel i sången *fniss*

Jag håller med dig om att det är bra att dagarna ser lite olika ut, ibland full rulle, ibland nästan stiltje. Fast det därmed "full rulle" ser ju lite olika ut för olika personer. En del tycker det är tillräckligt med en eller två saker att göra på dagen, medan andra orkar nästan hur mycket som helst. Du verkar tillhöra den senare gruppen;)
Jag är säker på att du hittar på något att pyssla med, när barnen är iväg på varsitt håll.
Ha det gott!
Kram!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

Maria Blicker

26 januari 2011 17:10

Hej! Det är kul med kören,ngn gång i veckan är det kul att komma ut lite och få sin egna tid,Lennart är ju ute såpass mycket på veckan ändå,så det är inte mer än rätt.Tycker jag.Ut måste alla,för att få socialt.Nja fel i sången,det händer väl att Martin får rätta oss i bland.Jo alla så är vi ju olika,det är ju så,och det är väl tur det?Jodå,visst finns det att göra,som nu tex när man sitter här framför datorn och skriver,men jag skall snart ge mig på lite annat igen. Ha det så bra igen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Blicker - 23 februari 2013 14:55

Hej ni som har läst min Blogg! Har bestämt mig för att sluta blogga. Jag finns nu mer på fb om ni vill följa mig där.Mitt förra inlägg blev inte som jag hade tänkt och hoppats på,därför blev det mitt sista inlägg.Ni kan ju läsa alla inlägg ...

Av Maria Blicker - 23 februari 2013 13:42

Hej på er! Nu är det dags igen, för ett nytt inlägg.Har tydligen bara blivit Lördagar nu som jag har lagt ut inläggen,så har det blivit i alla fall och lär nog bli så i fortsättningen också i och med mina studier.   Hoppas att ni har ...

Av Maria Blicker - 16 februari 2013 12:57

Hej alla glada! Nu är jag i farten med bloggen igen. Hoppas ni alla mår bra?Det gör vi.Inga sjukdomar här inte,inga förkylningar heller för den delen.Ytterst sällan vi är sjuka här. "Peppar peppar ta i trä"som det heter.   Idag eldar ...

Av Maria Blicker - 9 februari 2013 13:23

Hej alla glada människor igen! Ännu ett nytt inlägg i min Blogg. Var ett tag sedan nu,men nu blir ett nytt igen.Idag har vi snö och vinter igen utanför huset,mitt förra inlägg hade vi barmark,lustigt hur det kan ändra  sig fort?   Om...

Av Maria Blicker - 2 februari 2013 12:20

Hejsan! Här kommer ännu ett nytt inlägg igen. Idag lyser solen här hos oss,och det är jätte fint väder ute idag.Träden är alldeles vindstilla,och hör faktiskt en och annan fågel idag som kvittrar.Snön som kom för ett tag sedan,har hunnit at...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards