Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Maria Blicker - 20 januari 2011 11:38

Idag är vädret riktigt fint faktiskt.Sol och jätte

fint väder ute.Temperaturen ligger på +5,9 grader.

Äntligen betydligt bättre väder ute än vad det har varit

dom närmsta dagarna.


Barnen är i skolan,och Lennart är i Göteborg och jobbar

igen.Jag tänkte passa på att skriva ner lite igen,när det ändå

är lungt i huset. Nu har jag varit ute lite på nätet igen och letat

lite,och hittade lite Historier igen.Får se vad ni gillar dom?


En Norrman satt på kajen med slipsen hängandes i vattnet.

En dam gick förbi och frågade:

-Vet ni om att ni har slipsen i vattnet?

-Javisst,jag metar,svarar norrmannen.

-Men ni kan väl inte meta med slipsen?

-Varför inte? En del använder fluga  


En till:


En norrman satt och metade.Då kom en annan norrman och sade

-Ska man inte ha fiskekort för att meta här?

-Tack för tipset!Jag använder bara mask.  


Lite roligt med Historier,i morgon tänkte jag lägga ut

ngt helt annnat,Lite kul när man kan använda sig utav

olika saker.


Nu lite allvar igen,nu blir det snart dags att börja med

lite middag igen,sedan blir det att pyssla lite med dom

grejer som Marcus skall ha med till kortids i morgon.

Så småning dyker mina båda pojkar upp igen.


Så passar på att Önska alla en bra dag,nu när Solen

Äntligen visar sig. Ha det så jätte bra... Maria B.  






Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards