Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Maria Blicker - 21 januari 2011 10:53

Soligt idag också.Nu visar temperaturen +2,9 grader,

men i morse hade vi -8,9 grader här.(Fy! vad kallt det känndes)

Simon tog jag på en halsduk så det inte skulle bli kallt för honom.


Nu till ett litet problem som har dykt upp,och det är

er besökare,jag skulle bli hemskt glad om fler ville ta

sig hit.Vore också kul om ni skrev en liten kommentar

så att jag vet att ni har varit här.(bara ett litet bevis på det.)

(Skulle uppskattas) Hoppas på fler...


Nu nog om det.Jag skrev igår att jag skulle lägga ut ngt annat

idag,men jag tror vi hoppar det idag.Det får bli en annan dag.


Idag har Marcus kommit iväg till sitt Kortids,eller rättare sagt

han är ju i skolan ännu,det är ju inte förrän efter skolan han skall

dit.


Hoppas att ingen tycker att jag skriver för tråkigt? Har ju inte haft

bloggen så länge ännu,tycker ni det så vill jag att ni säger ifrån.


Eldar i kaminen idag,jätte skönt med den,blir sådan skön värme.

Bara vi kommer lite längre fram i månaderna så bryr vi oss inte om

kaminen mer.


Nä! nu blir det snart att gå och fortsätta vidare i sysslorna,kan ju inte

sitta här hela dagen.Snart även dags för lite mat i magen igen,men först

dags att hämta in mera ved,för det går åt.


Önskar nu alla en fortsatt bra Fredag,som sagt gärna fler besökare

Ha en jätte bra dag allihop... Maria B.








Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards