Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Maria Blicker - 13 januari 2011 17:48

 Torsdag 13/1-2011


Hej! Idag har jag blivit ny här på bloggplatsen.

Skall bli riktigt kul att börja skriva.Vill bara passa

på att Tacka Ing-Gun så hemskt mycket för hjälpen.

Fin bakgrund också.


Skall bara tala om att jag kommer att använda mig utav

enbart text ett tag framöver,så ingen undrar. Kommer nog

snart att komma in i detta


Just nu har vi -5,4 grader ute,och passar på att elda i våran

kamin.Den gillar vi.  Tycker jag håller på och bär ved i ett,

men det går åt nu så här på vintern.Tur man har ved.


Ikväll blir det mest tv,men innan dess så skall jag ge mina barn

kvällsmat och få dom i säng,så att dom orkar upp till skolan i

morgon bitti igen.Lite Senare så kommer Lennart,då skall han

också äta,så småning om så väntar sömnen.


Passar på att önska alla en fortsatt bra kväll,men tänkte

ge mig in i morgon och skriva lite mer,får se vad det blir då?

Ha det så jätte bra...


      Maria B.



Ikväll



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards