Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Maria Blicker - 14 januari 2011 12:49

 fredag 14/1-2011


Nu kommer snart Marcus och simon från sina skolor

Dom slutar tidigt på fredagar.


Tycker det är väldigt fint ute nu,när snön ligger

på träden,granar och buskar.Ser precis ut som ett

riktigt julkort.Vet inte om fler tycker som jag?


Nu blir det snart lite mat i magen,men tänkte passa

på att skriva ner här lite innan.Idag jobbar Lennart igen,

han åkte faktiskt lite senare idag,för han kom hem sent

igår.


Vet inte om ngn gillar Bellman historier?

Tänkte lägga ut en i alla fall.


Bellman skulle se en fotbollsmatach,

men ville inte betala inträde så han

klättrade upp i ett träd.Plötsligt

tappade han taget och föll ner.

En massa folk sprang fram till honom

och frågade:

-Hur gick det?

Då sade bellman:

2-1 till Djurgårn.   


Lägger ut en liten kort Histioria också när

jag ändå är i farten:


-varför ser du så Ledsen ut?

-Jag har just läst en bok med ett

mycket tragiskt slut.

-vilken bok då?

Min Bankbok.  


Jag kommer lägga ut lite Historier och

ordspråk i mellanåt.Tycker sådant är lite

kul.Historier funkar alltid när dom är bra.


Nä! alla som studerar detta,nu blir det att

gå och stoppa ngt i magen,för nu säger den i

från,men hoppas ni får en fortsatt bra efter-

middag+kväll.

Ha det så bra...   Maria B.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards