Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 22 juni 2012

Av Maria Blicker - 22 juni 2012 18:18

Hej allihop! Trevlig Midsommar på er!

Idag skulle vi egentligen varit iväg till

antingen Hofsnäs elle Almenäs,men idag

sa vädret ifrån.Det lockade oss inte alls idag.

Inget vidare väder att åka iväg på,nej det fick

bli en hemma mysar dag i dag istället på denna

Midsomarafton.Vi har ätit lite god Midommar mat

och lite glass och jordgubbar.Det var riktigt gott.


Nu ni som läser detta så kan jag meddela för er att nu

är min Kurs i Borås slut.Jag slutade där i Går Torsdag 21/6.

Känns lite konstigt nu att inte åka dit mer,men jag får jätte

gärna komma dit och hälsa på om vi har vägarna förbi,så det

känns bra i alla fall.Nu får jag se vad nästa uppgift blir för ngt.

Blir en liten spännade vecka att se vad det blir?


Idag har jag letat upp lite citat igen här på nätet.Dom är 10 stycken idag.

Passar på att önska er alla en Trevlig Läsning!Mycket Nöje!Här kommer dom:


1)Älska alla,lite på några få,handla inte fel mot någon-William Shakespeare.


2)Det finns ingenting så irriterande som när två människor fortsätter prata,

trots att du har avbrutit dom-Mark Twain.


3)Låt oss sträva efter att leva så att till och med begravningsentreprenören

sörjer när vi dör-Mark Twain.


4)Gör alltid det rätta!Det gläder somliga och förvånar resten-Mark Twain.


5)Sanningen är bland det finaste vi har,den saken ska vi vara rädda om

och inte använda i onödan-Mark Twain.


6)Det värsta med dåliga svenska Tv-program,är att de går ut över halva svenska folket-Okänd.


7)Underliga äro herrens vägar,sa prästen när han körde i diket-Okänd.


8)Den som vill vara fin får lida pin-Okänd.


9)Ett bra förhållande känns igen på att det alltid kan bli bättre-

och alltid blir bättre-Okänd.


10)Vart fan tog vägga vägen,sa bonden när ridån gick upp-Svenskt ordspråk.


Det var dom 10 citaten för idag.Hoppas dom gladde er?Idag denna midsommarafton

har jag Lennart hemma.Han har lite break idag.Det tycker jag att han behöver mellan varven.

Hoppas att eran egen midsommarafton har varit bra?Det har den varit hos oss i alla fall.

Nu över till Dagens Namnsdag.Det kommer här.


Dagens Namnsdag är:Paulina,Paula.

Grattis till er!


Idag har jag dessvärre ingen Dagens Tanke att ge er,men skall försöka lägga ut i nästa inlägg.

Nu passar jag på att önska er en fortsatt bra midsommar.Det blir det här.


Tack för att du besöker min Blogg!

Välkommen tillbaka...

Ha det så jätte bra.Ha det bra....MARIA BLICKER.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards