Marias Humor och Vardagsblogg

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Maria Blicker - 13 juni 2012 12:52

Hej alla som läser min Blogg! Nu är det bäst att ni kollar,

för nu kommer ett nytt inlägg igen.Hoppas att ni mår bra i  alla fall?

Här är allt bara som det skall,eller nja,skulle egentligen varit iväg idag

förståss,men så blev planerna ändrade igår.Vi skulle egentligen varit iväg

på lagret vid Hennes o Mauritz i Borås idag och kollat.Planerna blev ändrade

pga sjukdom,dom vi skulle ha idag är sjuka,så kan det bli ibland så därför har

gruppen fått en hemma dag idag.Tyckte det var lite synd,hade gärna sett framemot

att få komma till Hennes o Mauritz och tittat på lagret där,men men man kan inte få

allt i livet.Blir väl fler tillfällen förhoppningsvis?


Idag är vädret lite gråmulet på himlen,men i morse så var det jätte fint ute,solen lyste och

var riktigt härligt väder,men nu ser det annorlunda ut.Nu har vädret ändrat sig lite.Igår var

vi iväg och köppte oss en ny tvättmaskin våran gamla hade gått sönder,lagret var slut på den.

Känns riktigt skönt med en ny maskin igen.Allt är nytt och allt fungerar som det skall.Perfekt

Bara att köra på igen.


Idag har jag letat lite citat här på nätet igen.Det är 10 stycken idag.Passar på att önska er en Trevlig Läsning!

Mycket Nöje!Håll till Godo!Nu kommer citaten:


1)Vänskap är en planta som kräver flitig bevattning-Tyskland.


2)Hjälp andra,men när du gör det,glöm inte dig själv-Buddha.


3)Vi bör odla våra egenskaper,inte våra egenheter-Johan Wolfgang von Goethe.


4)Ett vänligt ord kostar inget men är den båsta gåvan-Daphne du Maurier.


5)Hemmet är hjärtats boning-Elbert Hubbord.


6)I den mänskliga naturen står vi varandra nära,men i vårt handlande går vi skilda vägar-Konfucius.


7)Oroa dig inte för att ingen känner dig;försök att vara någon värd att känna-Konfucius.


8)Jag gillar tanken på att månen finns kvar även när jag inte tittar på den-Albert Einstein.


9)Jag kan sammanfatta allt jag har lärt mig om livet i tre ord.Det går vidare-Robert Frost.


10)Att leva är det viktigaste av allt.I alla fall så länge man lever-Göran Tunström.


Det var dom 10 citaten.Hoppas ni gillar dom.Nu över till Dagens Namnsdag och tänkte

också ge er en Dagens Tanke.Dom kommer här:


Dagens Namnsdag är:Aina,Aino.

Grattis till er!


Här en Dagens Tanke också:Det finns en lösning på allt.Det gäller bara att hitta den.


Nu blir det till att gå och fortsätta vidare med dagen.Dags att pyssla vidare igen.I morgon

Torsdag.Dags för Borås igen.Jag slutar till Midsoammar,så inte lång tid kvar.Tiden har gått

väldigt fort sedan start tycker jag.Nästa rad:



Nu passar jag på att önska er en riktigt fortsatt bra Onsdag oavsett om ni jobbar eller vad nu håller på med?

Tack för att du besöker min Blogg!

Välkommen tillbaka.

Ha det så jätte bra.Ha det bra....MARIA BLICKER!


PS.Nästa inlägg igen får ni också vänta på,kan ej lova på förhand så här när nästa dyker upp.

kolla gärna i mellan åt,kul när ni tar del av vad jag lägger ut.Ha det bra igen....DS.






Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Vädret

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards